من به زلف سیهت ای خواهر گرفتار شدم ...


☂ ميمونيم تا ابد ☂

پنجره ها کلافه اند از سنگینی ِ نگاه منتظرم اگر نمی آیی ، اینقدر پنجره ها را زجــــر ندهم ، چشم هایم به جهنم

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

 
مآه من بتاب

گیسوی سیاه شب بر هم زدنی ست

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

 فبای الا ربکما تکذبان... این همه زیبایی که نقش زدی بر پهنه ی این عالم ، جعبه ی آبرنگت تمامی ندارد ؟*:)

از اعماق وجودی نوشت :میگن هر رفتنی اومدنی داره،گویا ما برگشتیم ، به اون روزای خوب خوب البته اگر خدا بخواهد !

 بسیار تنهایی باید تا پخته شود خامی،حالا من پاییز پخته شدم یا هنوز خامم خدا داند*:)

 دنیای این روزهاتون نااااااااااارنجی بارون *:) داریم بهتر ازین؟  اصا داریم ؟*:)

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ چهار شنبه 27 آذر 1392 22:3 بـ ه دستانــ مــــــ●•.ــــــآ ♀♥♀ تــَــــــــ{ آ } ♥




طراح : صـ♥ـدفــ